На базі Урядового контактного центру створена окрема спеціалізована «гаряча лінія» - 1539, яка працює цілодобово для консультування осіб з інвалідністю.
«Гаряча лінія» – це механізм, який дозволяє оперативно вирішувати проблеми людей, що порушуються у зверненнях.
Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і надсилають органам державної влади відповідно до компетенції для вирішення порушених у них питань, надання відповідних роз’яснень.
«Гаряча лінія» 1539 сприяє дотриманню прав людей з інвалідністю і реалізується за підтримки Міністерства соціальної політики і Секретаріату Кабінету Міністрів України.
Прямий діалог між міністерством та людьми з інвалідністю сприяє прискоренню розбудови безбар’єрної України, де всі без винятку громадяни мають рівні права та можливості.
Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію», скориставшись послугою сурдоперекладача, та отримати відповідь у вигляді відеолиста.
Джерело: https://www.msp.gov.ua/